dagens göra;

Hellu, nu sitter jag här igen med en massa papper som ska lämnas in till skolan imorgon.
Nina sitter framför tv:n och jag har en uppsats i SO och NO och sen ska även ett mail på franska skrivas i s.15 som jag ligger på. Åhh, jag kommer nog inte överleva den här veckan!

Nu på onsdag blir min älskade Cecilia 15 år, byxmyndig och allt.
Jag tror hon typ skulle få en dator av hennes föräldrar, kul kul.
Aja, själv önskar jag mej en moppe, så ja slipper gå 3 minuter hem från den jäkla bussen, man är ju laaat!
Älskl. ringde runt ett-tiden och undrade ifall jag kunde komma till honom, men lessen, plugget kallar.

Juste, i fredags innan jag skulle träffa älsklingen lodade jag runt på stan lite grann, jag hittade en hårspray(aa), sminkborttagning och ett nagellack, blandning mellan neongul och limegrön ;D

hårspray, Klippoteket 49,90:-
sminkborttagning, H&M 29:-
nagellack, Depent 25:-

Dagens outfit;
svarta stuprör, Heartbeat 249:-
rosa pikétröja, Gina Tricot ?
en svart tröja från H&M ?
(körde på en basic stil idag.)

nu blir det lite pluggande, sen hamnar jag nog framför tv som alltid när jag inte har något bättre för mej.
Sen kommer pappsen hem runt sex och då ska han, jag och Nina ut och käka lite gott, pusssiis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0