dagens bild vid stranden 22-april-08

image40
 I tidags var jag med min älskling och vi drog ner till stranden med vovven för att kolla läget. Då åker såklart mobilen upp och ja plåtar järnet som jag bara äälskar.
Jag gillar denhär bilden otroligt för den får mig att längta till någont som jag inte kan sätta fingret på, men jag tror att jag längtar till sommaren. Jag vill uppleva sommaren'07 igen..Det var den bästa tiden i mitt liv, men jag hoppas på att sommaren'08 kommer bli minst lika bra! ♥
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag vaknade jag rätt bra i kroppen, fast ont i halsen. De fick bli en kopp te framför datorn. Jahapp, Mathias ligger och sover och jag ska snart ut med lillen i solskenet tror jag. Hon har betett sig konstigt på sistone "/ Inte bra alls! Lite senare efter promenaden ska ja hoppa in i duschen och sen ska vi, Matte oh jag in mot stan för att fixa lite saker. Ska jag vara ärlig vet jag inte om jag orkar möta upp brudarna på fem pers, vi skulle käka på mongoliska buffén i några timmar och sen skulle vi få tag i snacks och filmer. Men jag känner att jag behöver ta de superlungt om jag ska orka nästa vecka med plugg och allt.
Får se hur jag mår lite senare..Ciao♥  

(Juste, jag drömde skitkonstigt.. Jag skulle göra abort:S )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0