Vegeterian, inget för mig.


Det har hänt mig mycket på sistonde.
Som tex,. min mammas, mosters, man, har dött. Så imorgon ska jag på begravning i Linköping:/
Trist, men jag slipper skolan för en dag, och hinner träffa Linn, kanske.

Ja kom hem alldeles nyss, efter fotbollsträningen, och har hunnit äta lite. Ska väl snart hoppa mig in i duschen.
Juste, ja som skulle vara vegeterian för en vecka;D
Ja och min pojkvän lovade att vi skulle försöka, men ja bangade första dan lixom(:

MÅNDAG: blir det kyckling med curry och ris i skolan.
TISDAG: pizza.
ONSDAG: ?!

Jag har köpt en jättefin väska med en plånbok i samma stil.
Det har blivit lite shopping av kläder också med min pojkvän. Vi hamnade i sickla/Nacka.
Några T-shirt till Jonas och en grå mössa med svart text, Svea.
En vit gullig klänning från Gina Tricot.
Och lite annat, men minns inte just nu..*

Min kära Nellie fyller som sagt år på söndag, 14 år.
Vad ska man hitta på för kul åt henne då? Jag och J får väl ta och koka ihop nåt:D
Kanske bio?!


Måste kila nu, ciao.♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0