Sthlm nästa,

Tjooo,
Kom nyss hem från Linköping.

Imorse gick ja upp 06.00 som vanligt.
Åhhh! asså ibland vill man bara dööö. Men men, ja gick upp, käkade lite, klädde på mig, hoppade sminket för en gångs skull.
Fixade frillan och sen hann jag inte mera, för då skulle bussen gått, så de blev att rusa dirket. Bussen gick 06.57. Men när jag väl satt på tåget från T-centralen, somnade jag. Syrran väcker väl mig efter 5 minuter, för att fråga om hon får låna mina hörlurar/headset till mobilen.
Aja, men kommer fram till Linköping och går på begravningen som va typ i 1 timme, men känndes som 100 år! Efter de skulle vi käka och sen gick vårt tåg hem till Sthlm 17.05.

Och ja, nu sitter jag här igen.
Måste väl duscha, packa och lite annat. Vi ska ju ha Nackadagen imorrn.
Och det innebär?! Ingen aning, men får väl veta de.

Juste, de har inte ringt om min mobil ännu:/
Asså ja kommer bli gråhårig innan ja får den, och de vill ja ju inte!

Nattinatt♥


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0