shopping

Gör nu;
sitter och käkar glass och har papper i högar som måste göras till imorrn i matten:/
Göra om ett tag;
packa ner skiten i väskan.
Göra ikväll;
sova min skönhetssömn.

Idag vaknade av allt jag ställt klockan. Juste, ja skulle spela match idag med det ville inte foten min, den jag hade ont i igår, så det blev att hoppa över. Jag gick på fotbollsmöte med mammsen och efter det blev det shopping. Två stora vagnar med HÅRSPRAY, tvålar, shampoo,balsam, tvättkorgar, kläder. Syrran skulle givetis ha Sweden-strumpor och de blev lite annat till mig och mammsen.
Min älskling har varit bortrest hela helgen:/ saknar honom!
Imorrn blir de plugget och lite annat, ja ska vara med Jennifer min käraste! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0