Familjen och älsk

Mm, sov till 09.30. Gick upp, slängde på mig kläderna, käkade lite, (va faktiskt duktig och städade med syrran). Sen efter det va de bara att sätta på sminket och fixa frisyren. Jonas ringde vid 12.34 ungefär och sa att han skulle käka frukost och lite till, innan han kunde komma över. Jippie, tänkte jag men han sa att det fanns ettt litet problem. Han skulle till sina släktingar vid två-tiden:/ och imorrn skulle han till Hammarby sjöstad och kolla lägenheter. När kan vi träffas igentligen? Hoppas att han inte flyttar, asså han bor redan jättefint i villa med pool. Men om han skulle flytta betyder det att han har närmare till min pappa som bor på S-malm(;
Men NEJ här ska de inte bli nån flytt!

Ikväll får vi som sagt gäster. Pappsen jobbar från ett-tiden till sex ungefär. Jaaa, de betyder att det är lite FF.
Eller juste, min syrra är hemma, men henne är de lätt att bli av med;D

Men måste dra ut på stan och fixa lite saker.
Kyssar.♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0