Bad hair day, no!

Jag börjar skolan 08.30 varje dag, men måste ändå gå upp 06.00, och ändå har min dag har flutit på rätt bra tycker jag själv. Det började med att jag vaknade i lagom i tid till att hinna fixa i ordning mig till skolan(dvs. ingen försovning). Make upen, frisyren, kläderna, ja allt var perfekt. Jag somnade på bussen till skolan, as always :D Det börjar på att bli en vana eftersom bussresan tar mer än en halvtimma:)
Jo juste, jag fick värsta paniiken igår. Ja vaknade och kom å tänka på att jag hade engelska redovisning idag. Man skulle göra ett rollspel med några personer som skulle gå på resturang. Ja kanske skulle fått IG om det inte vore för MALCOM, my little angel som hjälpte mig att rätta felen, tack ska du ha kompis!

Jahapp, och när jag kom hem vid 16.00 så skulle mina kläder som jag beställt från H&M kommit, men det blev försenat precis som min kära mobilish:/ jaja, det kommer på tisdag enligt min syrra, men med henne vet man aldrig:D

Juste R skulle ringa men jag vet inte vad det blev av henne.
Och K, min tränare har flyttat matchen(VIF-Älvsjö) som jag skulle ha på söndag, till nästa söndag. Jag blev glad för att det innebär en extra sovmorgon, jippie!

Gör nu:
äter vaniljglass
Göra om ett tag:
kanske ringa någon söt
Göra ikväll:

jag som trodde att det var kväll(22.47)

Jo, jag ringde min älskling för att se hur han mådde. Det verkade fint och vi skulle höras imorrn.
Juste de va då vi skulle få gäster. Alice, Katja och Hans kommer få besök, trevligt:)

Måste nog sova om jag ska hinna ta igen alla timmars sömn jag inte fått under veckan, nattinatt.♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0